Andere pagina

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt, wil me even voorstellen ik ben Sienie ben al 41 jaar getrouwd met een lieve man,en heb ook 2 zoons en 7 kleinkinderen,mijn hobby,s zijn schilderen kaarten maken,en scrappen,sinds ik afgekeurd ben kom ik tijd te kort ;)zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat op mijn blog.

zondag 13 maart 2011




Dit mooie stempeltje heb ik gehad van  http://dutchdesignbymarjolein.blogspot.com/, ga kijken als je tijd heb het is de moeite waard.
Ze heeft hele mooie kaarten en een leuke blog,ik hoop dat de kaart leuk is geworden ik ga weer ff freubelen,een fijne zondag allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sienie, hij is schattig zeg.
    Wat een leif randje heb je gemaakt met die pons. super gaaf.
    groetsels Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je marjolein voor je reactie.

    Sienie

    BeantwoordenVerwijderen